Onze service in tijden van corona

Vanwege het coronavirus hebben we onze dienstverlening aangepast, maar we zijn er nog steeds voor u.

Contact?

Wilt u contact met ons, dan kunt u ons benaderen via e-mail info@groenwest.nl, www.groenwest.nl en natuurlijk via de telefoon (088 012 90 00). De wachttijden aan de telefoon kunnen iets langer zijn. Ons Klant Contact Centrum doet zijn uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Reparatieverzoek?

De afhandeling van reparatie­verzoeken kan iets langer duren. Spoedeisende reparaties hebben voorrang. Het planmatig en groot onderhoud gaat gewoon door. Goed om te weten: heeft u ziektesymptomen? Neem telefonisch contact op met de vakman om een andere afspraak te maken.

Woning bekijken?

Het bezichtigen van woningen gaat zoveel mogelijk door. Elke kandidaat krijgt een kwartier de tijd om de woning te bekijken. De verhuurmakelaar en de andere kandidaat-huurders blijven buiten staan. Na de bezichtiging kunt u buiten aan de verhuurmakelaar uw vragen stellen. Bent u ziek of verkouden, dan kan iemand anders namens u de woning bekijken.

Meer weten?

Heeft u nog vragen over onze dienst­verlening tijdens corona? Klik op onze website op de button ‘coronavirus’ en lees de antwoorden op de meest gestelde vragen. De informatie wordt steeds up-to-date gehouden.

Ten slotte

Zorg goed voor jezelf én voor elkaar, dat is het belangrijkste!

Was dit interessant? Deel het!